هتل های 4 ستاره ترکیه
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آرمیس ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره آرمیس ازمیر ۱۵۰ متر تا نمایشگاه بین المللی شهر فاصله دارد ایستگاه قطار و ایستگاه مترو  Basmane در ۷۰۰ متری و همچنین فرودگاه Adnan Menderes در ۱۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره واقع شده است.از هتل تا میدان Eylul تنها ۵ دقیقه فاصله می باشد که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

 

 

 امکاناتهتل آرمیس ترکیه

هتل آرمیس دارای ۷۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته  وسوئیت های خانوادگی است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگرانتور ترکیه نوروز 95می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ،اتاق ها و امکاناتی ویژه معلولین، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برا ی مسافرانتور ترکیه نوروز 95می باشد. میهمانانهتل آرمیس    می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما کسب نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. خدمات این هتل به صورت آل می باشد همچنین هتل آرمیسخدمات لوکس منحصر به فردی را ارائه می دهد  ودر رستوران  برای مسافرانتور ازمیرصبحانه ، ناهار ، شام ، نوشیدنی و میان وعده  سرو می گردد.  

 

از جمله خدماتی کههتل آرمیس  ارائه می دهد می توان به  اتو کشی ، امکانات اتاق VIP ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامیتور ترکیه نوروز 95می باشد. 


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده استکه باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

  

امکاناتهتل نک ازمیر

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانانتور ترکیه نوروز 95می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک   دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافرانتور ترکیه نوروز 95، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند. 

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه, ارزانترین هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: